apk.cafe
De beste Apps voor Android

Hallo, Daar kan u de APK bestanden gratis downloaden "Nomad Sculpt" voor Google Pixel XL, APK bestandsversie is 1.91 om te downloaden op uw Google Pixel XL druk enkel op deze knop. Gemakkelijk en gegarandeerd. We bieden enkel originele APK bestanden aan. Indien één van de producten op deze site uw rechten schendt, rapporteer dit dan

Beschrijving van Nomad Sculpt
Screenshots van Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
Beschrijving van Nomad Sculpt (van Google Play)

Dit is een proefversie, er is een eenmalige permanente in-app-aankoop om alles te ontgrendelen:
De beperkte functies zijn:
- ongedaan maken/opnieuw uitvoeren beperkt tot 4 acties
- één laag per object
- geen export
- beperkt intern projectbeheer (kan project niet opnieuw openen)

• Beeldhouwgereedschappen
Met klei, plat maken, glad maken, maskeren en vele andere penselen kunt u geef vorm aan uw creatie.
U kunt ook het trim booleaanse snijgereedschap gebruiken met lasso, rechthoek en andere vormen, voor harde oppervlakken.

• Lijnaanpassing
Falloff, alfa's, tegelwerk, potlooddruk en andere lijnparameters kunnen worden aangepast.
U kunt uw gereedschapsvoorinstellingen ook opslaan en laden.

• Schildergereedschappen
Vertex schilderen met kleur, ruwheid en metaalachtigheid.
Ook kunt u eenvoudig al uw materiaalvoorinstellingen beheren.

• Lagen Leg
uw beeldhouw- en schilderbewerkingen vast in afzonderlijke lagen, zodat u ze gemakkelijker kunt herhalen tijdens het creatieproces.
Zowel de beeldhouw- als schilderveranderingen worden vastgelegd.

• Beeldhouwen met meerdere resoluties
Schakel heen en weer tussen meerdere resoluties van uw mesh voor een flexibele workflow.

• Voxel remeshing
Remesh snel uw mesh om een ​​uniform detailniveau te krijgen.
Het kan worden gebruikt om aan het begin van het creatieproces snel een ruwe vorm te schetsen.

• Dynamische topologie
Verfijn lokaal uw mesh onder uw penseel om een ​​automatisch detailniveau te verkrijgen.
Je kunt zelfs je lagen behouden, omdat ze automatisch worden bijgewerkt!

• Decimeren
Verminder het aantal polygonen door zoveel mogelijk details te behouden.

• Gezichtsgroep
Segmenteer uw mesh in subgroepen met het gereedschap Gezichtsgroep.

• Automatisch UV-uitpakken
De automatische UV-uitpakken kan gezichtsgroepen gebruiken om het uitpakproces te controleren.

• Bakken
U kunt hoekpuntgegevens, zoals kleur, ruwheid, metaalachtigheid en kleinschalige details, overbrengen naar texturen.
U kunt ook het tegenovergestelde doen, door textuurgegevens over te brengen naar hoekpuntgegevens of lagen.

• Primitieve vorm
Cilinder-, torus-, buis-, draaibank- en andere primitieven kunnen worden gebruikt om snel nieuwe vormen helemaal opnieuw te beginnen.

• PBR-weergave
Standaard prachtige PBR-weergave, met belichting en schaduwen.
Je kunt altijd overschakelen naar matcap voor een meer standaard schaduw voor beeldhouwdoeleinden.

• Nabewerking
Schermruimtereflectie, scherptediepte, omgevingsocclusie, toonmapping, enz.

• Exporteren en importeren
Ondersteunde formaten zijn onder meer glTF-, OBJ-, STL- of PLY-bestanden.

• Interface
Eenvoudig te gebruiken interface, ontworpen voor mobiele ervaring.
Maatwerk is ook mogelijk!

Versie Geschiedenis Nomad Sculpt
Nieuw in Nomad Sculpt 1.91









Nieuw in Nomad Sculpt 1.90
remesh: quad remeshers behouden nu verborgen gezichten
voxel: repareer voxel remesh wanneer verborgen gezichten aanwezig zijn
voxel: fix crash die soms optreedt als gevolg van lagen
smooth: voeg vloeiendheid van schermschilderingen toe als de verfintensiteit groter is dan 100 procent
laag: repareer samenvoeglogica (voxel, join )
Nieuw in Nomad Sculpt 1.86
: gebaar met één tik repareren wanneer de toolbox niet verborgen is
gizmo: crash repareren bij vertex die een mesh transformeert naast een primitieve
gif: ondoorzichtige gif-generatie repareren
Nieuw in Nomad Sculpt 1.84
render: update van de DOF-focus met één druk op de knop repareren
gebaar: tube-bewerking met de vinger was mogelijk, zelfs als dat niet zou moeten
grid: verbeter de anti-aliasing van het raster
profiel: probleem met curvevoorbeeld oplossen met vooraf ingestelde vervangingsfunctie
profiel: de knop voor het verplaatsen van de map werkte niet altijd
Nieuw in Nomad Sculpt 1.82
herhaal: verbeter de oriëntatie van de gizmo bij gebruik van snap
stylus: repareren dat het potlood niet van de aanwijzer afwijkt bij het vormgeven van
draaipunt: verbeter het draaipunt van de buis en het herhalingsknooppunt van de curve bij gebruik van de snapoptie
bake: crash repareren als object een instance is
opnieuw projecteren: crash repareren als object instance is
Nieuw in Nomad Sculpt 1.81
splitsen: regelsplitsing repareren
autosave: corruptie repareren bij automatisch opslaan tijdens een achtergrondbewerking (decimate, voxel remesh)
shortcut: conflicten tussen sub- en camerasnelkoppelingen repareren
repeat: curve herhalen met draaien corrigeren (1 handler-modus)

insert: invoegoriëntatie corrigeren indien onderliggende matrix is ​​omgedraaid
invoegen: vaste invoegoriëntatie als onderliggend materiaal omgekeerd ruimen heeft ingeschakeld
Nieuw in Nomad Sculpt 1.78
trim: repareer crashes
repeat: repareer prestaties bij het valideren van veel instanties
bake: corrigeer inbakeren voor objecten met grote begrenzingsvakken
Nieuw in Nomad Sculpt 1.76
obj: repareer vertex kleurruimte selector
stroke: add randomize optie
interface: splits stroke opties in submenu
save: opslaan nieuw bestand was verkeerd openen van een project pop-up
laag: beschadigde laag repareren bij beeldhouwen met offset groter dan één
Nieuw in Nomad Sculpt 1.75
stylus: repareer stylus werkt niet voor lichte/primitieve bewerking wanneer stylus alleen beeldhouwen optie wordt gebruikt
plek: schuifregelaar voor intensiteit ontbrak in contextuele pop-up

schaduw: objecten zonder schaduwvorming worden nu genegeerd op schaduwkaart maximaal bereik precisie
schaduw: pas de resolutie van de schaduwkaart aan afhankelijk op het aantal schaduwen (min 512, max 1024)

verf: voeg ruwheid en metaal toe slot voor lijnschilderen
Nieuw in Nomad Sculpt 1.74
: voeg een optie toe om een ​​nieuw knooppunt te injecteren op de gizmo-positiescène
: schaal en scheefheid genegeerd bij het toevoegen van een knooppunt op de gizmo-positie

bakken: algehele kwaliteit verbeteren
bakken: dekking toevoegen bakken (van maskergegevens)

licht: contextueel paneel toevoegen voor sneller aanpassen
licht: temperatuur repareren kleurruimte
herhalen: kromme opslaan in sommige gevallen
repareren herhalen: voorkomen dat gizmo- en repeater-widgets beide tegelijkertijd zichtbaar zijn
...
Nieuw in Nomad Sculpt 1.73
gltf: fix export
Nieuw in Nomad Sculpt 1.72
beroerte: verbonden topologie beschouwt nu masker als niet-verbonden topologie

gizmo: verwijder de wereldknop voeg in plaats daarvan een reset toe uitlijnen op de spilmodus
gizmo: voeg pin-modus toe (pivot blijft stil wanneer u tussen objecten wisselt)
curve: uitlijnfunctie voor repeatercurve

decimeren: kwaliteit moet consistent zijn, ongeacht de mesh-coördinaten schaalinterface
: repareer duplicaat annuleerknop
gltf: repareer textuur die niet correct wordt geëxporteerd
heightmap: verbeter de exportkwaliteit van renderen wanneer de debug heightmap-optie is ingeschakeld
...
Nieuw in Nomad Sculpt 1.71
-bestand: nieuw intern bestandsformaat, .nom in plaats van glb.lz4 (gecomprimeerd lz4), zou sneller

materiaal moeten zijn: repareer uitzendkanaal
materiaal: intensiteitsschuifregelaar toevoegen voor uitzendend kanaal
materiaal: alfakanaal negeren voor textuurvoorbeeld (behalve voor kleurslot)

textuur: mipmap vaste
textuur opslaan: metaalheid correct opslaan als ruwheid niet aanwezig is (en vice versa)

dynTopo: probeer scherpe randen te behouden intact bij het decimeren
van dynTopo: driehoeken die niet meervoudig zijn, zouden niet meer moeten verschijnen als het oppervlak meervoudig is
...
Nieuw in Nomad Sculpt 1.70
bestanden: fix obj export (texturen)
Nieuw in Nomad Sculpt 1.68
bestand: repareer extern glTF- en STL -laadbestand
: repareer kritieke bug (crash bij het laden wanneer nomad-bestanden in de Nomad-map worden gedropt)

uv: overschakelen van half float naar gekwantiseerd 16-bits geheel getal (betere kwaliteit)
masker: maskerextract behoudt nu materiaal en symmetrie draaiinterface
: offset menupaneel als de zijwerkbalk een tweede kolom vereist ( gizmo pivot, snap angle, enz.)
Nieuw in Nomad Sculpt 1.65
android: import-pop-up kan nu meerdere bestanden laden

light: fix vierde licht dat wordt genegeerd
render: repareer bug bij het toevoegen van een licht in bepaalde omstandigheden
primitief: fix crash bij valideren van gespiegelde doos en bol als Debug Primitive UV's is geactiveerd
insert: fix rotatie-interactie wanneer het object heeft een aangepaste gizmo en is geen gecentreerde
textuur: ondersteuning voor alleen-lezen (niet bewerken) texturen van obj (voortplanten) en glTF

bestand: crash repareren bij opslaan van model met UV's
...
Nieuw in Nomad Sculpt 1.63
uv: kleine randen automatisch samenvouwen zodat het uitpakken van uv meer kans van slagen heeft

interface: houd de kleuren van stippen en cirkels bij het beeldhouwen van
omtrek: repareer artefacten bij gebruik van omtrek op een gaas met verborgen gemaskeerde gebieden
trim: repareer zeldzame crash bij gebruik van vlak trimmen
voxel: repareren crash bij het opslaan van een bestand net na een voxel-remesh in bepaalde toestand
hoogtekaart: kleurruimte corrigeren
Nieuw in Nomad Sculpt 1.59
interface uit: herstel de knop die verkeerd is geselecteerd bij het scrollen linkerpaneel (bijv. invoegen, bijsnijden)
veeg: herstel gedrag wanneer symmetrie is geactiveerd
misc: herstel crash bij openen van het verfmenu na het toevoegen van primitieve
Nieuw in Nomad Sculpt 1.57
stats: klik op stats samenvatting om te schakelen tussen "show all" en "show selection"

trim: fix line cut wanneer symmetrie wordt gebruikt

insert: fix initiële positie bij het toevoegen van primitief (vergelijkbaar met kloonmodus)
insert: gebruik gizmo als ankertransformatie om uit te lijnen met oppervlak normaal (als gekloond object een aangepaste gizmo heeft)

transformatie: gebruik aangepaste spil voor rotatie/schaal (die van de gizmo)
transformatie: aangepaste gizmo-spil wordt automatisch bijgewerkt bij gebruik van transformatietool
gizmo: schaal 2-dimensionale handlers toevoegen
...
Nieuw in Nomad Sculpt 1.56
invoegen: repareer de kloonfunctie die het schilderij niet behoudt bij het valideren van het object

bijsnijden: probleem met symmetrie + lijnmodus
oplossen , en in sommige gevallen ook mogelijke crash split: crash repareren in sommige gevallen

snapcube: lang indrukken om weergave te vergrendelen (pan nog steeds toegestaan)

decimering: algoritme verbeteren (minder rekbare driehoeken, vooral bij vlakke oppervlakken)
primitief: spiegeling repareren (niet-uniforme schaal met constante dichtheid uitgeschakeld)
render: kleurbanden herstellen veroorzaakt door frameaccumulatie of export renderen (geen achtergrond)
...
Nieuw in Nomad Sculpt 1.54
android: grafische problemen oplossen met sommige Android-apparaten

topologie: decimeringsfunctie toevoegen
topologie: kleine aanpassing aan voxel-remeshing om zeer kleine quads te vermijden (spiky smooth, enz.)
mirror: repareer "links naar rechts" opnieuw ...

transformeren: behoud een consistente volgorde voor het opwinden van het gezicht bij gebruik van negatief schaalmateriaal
: voeg een optie voor flip-culling toe

masker: los extractproblemen op (ongewenste gezichten verschijnen met objecten met randen)
invoegen: fix crash bij insert primitieve
trim: fix crash met lijn trimmen
...
Nieuw in Nomad Sculpt 1.53
tool: fix tool radius
solo: fix bug (selectie van verborgen object in de viewport)
bron: repareer achtergrond/omgeving add-knop wordt verwisseld
Nieuw in Nomad Sculpt 1.51
render: fix referentie-achtergrond verdwijnt in sommige gevallen (breking + background env)
render: tweezijdige optie werd soms genegeerd met brekingsmateriaal
render: render png export heeft nu anti-aliasing alpha
render: repareer render png export portretmodus is niet consistent

interface: toolbox slepen en neerzetten was te gevoelig (afstandsdrempel is verhoogd)

bestand: repareer beschadigde glb-export (dit gebeurt soms wanneer er geen licht zichtbaar is)
...
Nieuw in Nomad Sculpt 1.50
android: verlaag camerasnelheid

materiaal: voeg breking (opaciteit) toe
materiaal: verhoog de maximale additieve waarde (handig met bloom+tonemapping voor glow-effect)
materiaal: voeg geditherde schaduw toe voor transparantie meshes
render: voeg puntlicht toe (op dit moment echter geen schaduwvorming)

postproces: tweak bloom-effect (rode/groene/blauwe kanalen zenden nu dezelfde hoeveelheid bloom uit)
postprocess: optie kleurgradatiecurve
...
Nieuw in Nomad Sculpt 1.49
tube: control radius voor elk controlepunt
matcap: fix “use global matcap” optie
gizmo: fix pivot wordt genegeerd wanneer symmetrie is ingeschakeld
transform: fix pivot wordt genegeerd wanneer symmetrie is ingeschakeld
mirror: primitive mirroring fixed wanneer niet-uniforme schaal wordt gebruikt
ondoorzichtigheid : negeer de ondoorzichtigheidswaarde wanneer mesh ondoorzichtig is
Nieuw in Nomad Sculpt 1.48
android: crash repareren bij het importeren van grote bestanden

soepel: intensiteitsvermenigvuldiger voor sneller vloeiend
glad: laat

materiaal van het type sleepstreek zien : voeg aanvullende transparantiebronnen toe
: voeg minimale mapondersteuning toe (alfa's / achtergronden / matcaps / hdris / projecten)

bestand: verbeterde ondersteuning voor grote bestanden (> ~ 2GB ongecomprimeerd)
alfa: optie middelpuntwaarde toevoegen om tegelijkertijd negatief en positief beeldhouwen mogelijk te maken
primitief: project op bol repareren optie
Nieuw in Nomad Sculpt 1.47
pipet: materiaalkiezer werkt nu met primitieve

objectbuis: verbeter het algoritme voor het aanpassen van de curve (curve naar pad)

file: fix ondoorzichtigheid wordt niet correct geladen
file: fix glb loading wanneer het niet-sculptable transform (oude modellen) detecteert

flip: symmetry flip-optie behoudt nu mesh name

clone: ​​fix primitive cloning
Nieuw in Nomad Sculpt 1.42.2
renderen: voeg kwaliteit / prestatie-opties toe voor SSR / SSAO / DOF
renderen: corrigeer transparantie met backface uitgeschakeld
renderen: fix AO voor kleine scènes
renderen: voeg kromming postprocessmasker toe

: fix crash bij openen snelle verf paneelmenu en begin
masker maskeren: voeg gravure / embossing feature toe
masker: voeg negatieve dikte toe

over: url's kunnen nu geopend worden

achtergrond: voeg dekking slider toe
background: basisachtergrond is altijd ondoorzichtig bij het aanpassen van de overlay-waarde

paint: voeg niet-geaccumuleerd gedrag toe
enz.
Nieuw in Nomad Sculpt 1.40
masker: voor een enkel object met meerdere losgekoppelde onderdelen, tik je gewoon op een onderdeel om het te maskeren / ontmaskeren

paint: fix en verbeteringen aan kwaliteitsgizmo

: geen vervaging bij het bewerken van pivot
gizmo: de vertaalpijlwidget begint in het midden van de gizmo-

interface: invoertekst markeert de tekst standaard
interface: materiaalvoorbeeld met verkeerde belichtingsinterface
: vereenvoudig de selectie van meerdere objecten door de selectievakjes ingedrukt te houden en te slepen.
Nieuw in Nomad Sculpt 1.36
android: fix toetsenbordondersteuning
dynamisch: fix constante detail schuiflaag
: fix opname bij gebruik van aangepaste pivot
trim: herprojecteer gat voor betere kwaliteit
Nieuw in Nomad Sculpt 1.34




Nieuw in Nomad Sculpt 1.32.2




Nieuw in Nomad Sculpt 1.31
Verbeter de verbeteringen van de productervaring.
Nieuw in Nomad Sculpt 1.30
gizmo: bewerk aangepaste pivot-
gizmo: kan worden gebruikt met meerdere objecten
gizmo : verbeter gizmo UX (voeg "camera view" vertaling toe en maak is gemakkelijker om mee te werken)
masker: schakel zichtbaarheid in
masker: "splitsen" en "extraheren" -functies behouden nu lagen en schilderen
masker: "splitsen" en "extraheren" hebben nu meer opties ("vulgat" versus "extractiedikte" versus "geen")
masker: crash repareren bij gebruik van de maskerknoppen zonder selectiebestanden
: repareer STL-exportbestanden
: obj-import is robuuster
... etc
Nieuw in Nomad Sculpt 1.23
- fout / crash repareren bij het opslaan van projecten met primitief
- crash repareren bij maskersplitsing
- gizmo-grootte
Nieuw in Nomad Sculpt 1.18
Eerste release 1.18.
Geef deze App een score
Meer info
Andere Nomad Sculpt APK versies voor Google Pixel XL
Gelijkaardig apps voor Google Pixel XL
Beste Android Apps tegen
Populaire android apps voor Google Pixel XL